Klachtenregeling

Soms verloopt een behandeling niet naar wens of kan iemand ontevreden zijn over het proces of de psycholoog. Voorbeelden hiervan zijn: de behandeling sluit onvoldoende aan op uw verwachtingen; u hebt het gevoel dat de therapeut u niet goed begrijpt; of wanneer onze werkwijze niet goed aansluit op uw behoeften of verwachtingen; etc. Vaak is het in deze gevallen zinvol en helpend om dit met uw behandelaar te bespreken in een persoonlijk gesprek.

Heeft u een klacht?

Als u een klacht wilt indienen dan kunt u de hulp inroepen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Een klachtenfunctionaris kan naast een eerste klachtopvang tevens een bemiddelende rol spelen bij een eventuele verdere klachtafhandeling.

Impact GGZ is voor de klachtenregeling en de geschillenregeling aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg.
U kunt hier meer lezen over hoe u hulp kunt krijgen bij het oplossen van uw klacht.

Telefoonnummer van het klachtenloket: 070 - 310 53 92

E-mailadres klachtenloket: [email protected]

Website klachtenloket: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

Adresgegevens:
De Geschillencommissie Zorg
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag